Saya tiada niat mahu merogol anak perempuan saya,saya lakukan itu cuma mahu pastikan dia masih punya dara atau tidak.

Hmmmm….ayah rogol anak dara sendiri..alasannya nak cek dan nak pastikan anak perempuan dia tu masih ada dara atau tidak…Cerdik ke tak cerdik alasan pakcik ni… -_-

Kes rogol yang melibatkan anak gadis semakin hari semakin meningkat. Jika dahulu kes rogol ini melibatkan orang laur atau yang tidak di kenali oleh mangsa, namun hari ini banyak kes rogol di lakukan oleh ahli keluarga sendiri sama ada atuk,abang atau ayah kandung.

Tidak di nafikan, jenayah rogol bukan sahaja memberi kesan negatif pada fizikal mangsa, malah mereka juga mungkin akan erasa trauma, tertekan dan tidak sanggup berdepan dengan dunia luar yang mungkin memandang rendah pada mereka sebagai mangsa rogol.

Itu sama juga yang berlaku kepada seorang budak perempuan yang berumur 15 tahun di panggil dengan nama Melati ini. Berlakunya detik hitam ini apabila ayah kandungnya sendiri yang bernama Dwi sanggup melakukan hal itu ketika melihat anaknya sedang tidur.

Kata Pak Dwi, dia melakukan hal itu kerana cuma mahu memeriksa dan memastikan bahawa anak perempuannya itu masih dara atau tidak. Ayat itu keluar dari mulut beliau di hadapan hakim ketika di bicarakan di mahkamah.

Namun menurut isterinya, dia sendiri mengugut untuk membunuh dirinya jika dia tidak di benarkan untuk menyetubuhi anak perempuannya yang berumur 15 tahun itu. Dwi menyatakan isterinya memberitahu bahawa dia syak anak dara mereka sudah terlanjur dengan teman lelakinya. Maka dia pun melakukan hal itu untuk memastikan anaknya masih suci atau tidak.

Isterinya sangat marah akan hal itu dan bertindak untuk menuntut cerai. Pak Dwi di katakan di babitkan kesalahan dan di hukum penjara hingga lebih dari 10 tahun. Anaknya tidak dapat menerima kenyataan itu dan sukar untuk memaafkan perbuatan sang ayah yang tidak punya hati perut.

“Ada bapak macam ni baik tak ada bapak..”

“Apa nak jdi dengn bapak zaman sekarang..”

“sian anak ko..baru 15 tahun kot… “

“sedihnya….”

“ape ni..dia punya alasan nak selamatkan diri..tapi lansung x logik akal. “

Lain pula cerita lelaki ini..

Pukul Kekasih 25 Kali,Potong Puting Susu dan Telinga,Lelaki Ini Sanggup Melakukannya Kepada Kekasih Hati Sendiri

Bagi mana-mana gadis yang sedang bercinta,mungkin sahaja mereka tidak tahu secara benar akan sikap dan personaliti kekasih sendiri. Bukan 1 atau 2, namun sudah banyak kes di mana wanita di dera dan di bunuh oleh kekasih mereka sendiri dengan cara yang tragis.

Begitu juga dengan seorang lelaki ini yang berasal dari Russia, dia yang bernama Luchin 21 tahun di dapati bersalah kerana telah membunuh kekasihnya yang bernama Olga B yang berusia 45 tahun.

Luchin sendiri menceritakan pada polis bagaimana dia membunuh Olga dengan menggunakan pisau pemotong daging. Awalnya dia memukul kepala kekasihnya dengan botol wain 25 kali.Kemudian dia memotong puting susu dan telinga Olga dan memberikannya pada kucing serta lagi satu di makannya begitu sahaja.

Kemudian dia memecahkan kepala Olga menggunakan pisau daging itu termasuklah membelah dadanya. Otak mangsa di ratah dan di goreng untuk di makan dan darahnya di letakkan ke dalam gelas untuk di minum.

“Saya suka rasa otak dia, sedap.“Kemudian, saya kumpulkan darahnya ke dalam gelas.“Kenapa? Saya perlukan darah untuk diminum dengan makanan saya,” katanya yang juga merupakan seorang bekas tentera Russia.

Apabila di siasat,pihak polis mendapati bahawa suspek terpengaruh dengan seorang penjenayah yang bernama Kanibal Milwaukee yang telah meliwat dan membunuh 17 budak lelaki sekitar 1978-1991.

“tgk muka pon macam mental ..”

“baru 21 thn dh mental”

“Banyak sangat tonton video kekejaman lama2 sendiri yang terpengaruh jadi mental”

“Negara2 eropah rusia belah2 sana byk kisah pembunuhan ngeri dan kejam. Siap makan lg tu.”

“Jauh beza umur dengan girlfriend heols.”

“Oh god, y u so mental”

“Jantan mental dari neraka..”

“Cara dia menggambarkan tu mcm puas hati dpt buat mangsa mcm tu. Kenyang mkn sedap katanya.”

sumber:kisahdunia “mmg dah diajar dlm tentera supaya hati keringtu mesti gaduh sblm bunuh tu..”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*