Tidak Pernah Dibayangkan Tabiat-tabiat Pelik Kucing Yang Sempat Dirakam Kamera

Bagi peminat kucing, aksi binatang yang comel ini akan sentiasa menghiburkan hati mereka.

Bukan dibela kerana mahukan sifat semulajadi mereka yang manja itu, membela kucing juga dikatakan mampu mengurangkan stress dan menjadi terapi emosi yang baik.

Namun ada kalanya, telatah si comel ini boleh menjadi sangat pelik seperti di dalam gambar-gambar ini.

Siapa kata kucing tidak pandai menari tiang?

Kucing pun pandai naik syeikh

Geram sampai kejang

Bila sudah bosan berkaki empat…

 

Tak kira, aku nak jugak!

Juling tengok ekor sendiri

Dah macam diva…

Caakkk!

Peluk ekor sendiri

Bukan seekor kucing, tetapi sehelai serkap rambut

Operasi membanteras cicak

Jatuh cinta dengan diri sendiri

Gaya seekor kucing dara

Gaya tidur tak nak kalah

Acah-acah menjadi bayi

Bila anak tuan kau tiada…

Bila kau pemalas, tetapi perlu makan

Sumpah bukan saya!

Cuba tidur gaya kelawar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*