HAIRAN Kawan Baik Selalu Dtg Rumah. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Temui SESUATU…

Pengalaman pahit rumah tangga yg aku alami memang buat aku kecewa. Aku dengan suami berkahwin dalam usia yg muda, disebabkan tempat kerja berjauhan kami PJJ dan hanya berjumpa pada hujung minggu, Naluri perempuan aku benar, kehairanan dgn kehadiran kawan baik ke rumah selalu buat aku curiga…Sehinggalah aku jumpa sesuatu…..

HAIRAN Kawan Baik Selalu Dtg Rumah. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Temui SESUATU… | Assalamualaikum, mohon admin hide profil saya ye…Saya nak ceritakan pengalaman saya selama hidup berumah tangga ni. Saya dan bekas suami kahwin muda, kerana tuntutan kerja kami terpaksa pjj faktor ni pun sebab masalah gaji suami yang tak cukup dan saya tak boleh nak berhenti kerja sesuka hati sebab beberapa bayaran utama tiap-tiap bulan saya yang kena bayarkan. Hidup kami berjalan seperti biasa, setiap hujung minggu kami akan berjumpa suami di selatan saya di pantai timur.

Tapi betul kata orang naluri isteri tak akan pernah silap tentang suaminya. Saya dah mula syak suami saya curang dengan kawan saya sendiri jugak tu. Masa suami saya takda dia boleh datang rumah saya tanpa ada rasa bersalah. Mungkin Allah nak tunjuk kot, suami saya dengan perempuan tu kena tangkap khalwat. Berderai hati saya masa tu Allah saja yang taw dia merayu untuk saya terima dia lagi sampai sanggup bersumpah junjung Al-Quran yang dia takkan lagi buat perangai macam tu, yang dia takkan lagi contact dengan perempuan tu.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*